Sunday, 29/3/2020 | 4:08 UTC+2

Látkové?

Vedení firmy se rozhodne k netradičnímu kroku. V zájmu zvýšení prodeje uskutečnit v nákupním centru předváděcí akce. Po dobu jednoho týdne, v odpoledních hodinách. To bývá v centru nejvíce zákazníků. Vyhrazen je prostor hned při vstupu, takže by celá akce neměla ujít pozornosti všech příchozích.

Nebo papírové?

Firemním potiskem tašek bude připraven pro všechny potencionální zákazníky nejen dárkový předmět, ale rovněž možnost si do nich nakoupit některý z předváděných výrobku. Na přední stranu jutové tašky nechají našít kapsičku a do ní vloží malý nabídkový katalog s celým výrobním sortimentem. Aby si zákazník mohl doma v klidu všechno prohlédnout. Už teď jsou zvědaví, jaký ekonomický dopad pro firmu bude předváděcí akce mít. Jestli to byl krok dobrým směrem.

About